לא פעם אנו מוצאים את עצמנו חסרי שביעות רצון מהגינה שלנו עקב מספר סיבות אפשריות כמו למשל היותה מוזנחת תקופה ארוכה או שמא נכנסו לדירה חדשה בבניין חדש והקבלן לא השקיעה מאמץ ומחשבה בתכנון הגינה או שפשוט היא לא לטעמינו והיינו רוצים להוסיף מס' אלמטים שיישפרו את המראה שלה ויתנו לנו ולמבנה שלנו מראה טוב ונעים יותר.

 

שדרוג גינה2

 

שדרוג גינה

כיצד  ניתן לשדרג גינה?

בשלב ראשון אם הגינה הוזנחה זמן רב עלינו לטפל בגינה הקיימת על מנת לקבל קו התחלתי ברור שימש כבסיס לשדרוג הרצוי.

שדרוג גינה יכול להתבצע ע"י הוספת מס' אלמנטים לדוגמא שתילים , עצים , קערות , כדים , צלחות , חיפוי קרקע שונים וכו'.

חשוב הוא שנדע לתכנן נכון מה אנו רוצים לקבל בשלב הסופי מה התקציב שאנו רוצים להשקיע ומהו אופי הגינה המתבקש, כלומר אם אנו מדברים על כניסה לבניין משותף נרצה לשלב בכניסה מס' עצים שיתנו תחושה יוקרתית ויתנו מעט אפקט של גובה למשל עצי זית או לחילפוין עצי דקל.

במקביל נרצה לשלב מעט קערות וכדים עם שתילה עונתית כדי לתת אלמנט של צבע לגינה וכמו כן תמיד יהיה ניתן לחפות את הקרקע באמצעות חלוקי נחל וטוף במגוון רחב של צבעים או אפילו לשלב את שניהם.

האופציות הם רחבות ומגוונות וישנם אין ספור אלטנרטיבות לשדרוג הגינה עלינו להחליט אם אנו רוצים ללכת על שדרוג גינה מהותי או לשמר את אופי הגינה הקיים ולשדרג אותה בצורה סולידית.

מה לוקחים בחשבון לפני שדרוג גינה

לפני שאנו מתכננים לשדרג את הגינה שלנו עלינו לקחת בשבון שנצטרך לבצע כל מיני התאמות ובדיקות על מנת שהשדרוג שלנו בסוף התהליך יראה טוב ואכן ישפר את מראה הגינה.

לראות שניתן להתאים את מערכת ההשקייה לכדים לעצים או לשתילים שאנו רוצים להוסיף ואם יש צורך בקו נוסף לוודא שלחץ המים מאפשר זאת ואם לא אז לבדוק אם ניתן להפעיל את קווי המים לסירוגין.
האם ניתן לעקור בקלות את מה שנראה לנו לא רצוי ואם אכן ניתן לשתול את העץ שאנו חושקים בו במקום שיעד לו.
לתכנן את השדרוג לטווח ארוך ולקחת בחשבון בייחוד בשתילת עצים שהם מתפתחים וגדלים ולא תמיד למימדים שאנו יעדנו להם ולכן לבדוק האם באמת המקום אכן מרווח לעץ שבחרנו.
לקחת בשבון שינוי מזג אוויר שמש , גשם, ורוחות – לבדוק שהכל מקובע ויציב.

אנו באלעד הדברה וגינון מתמחים בכל שדרוגי הגינה האפשריים ונשמח לעמוד לרשותכם ולתכנן עבורכם שדרוג יעיל, יפה ובמחיר אטרקטיבי שיתן לגינה שלכם מראה רענן ויפה לאורך זמן.

שדרוג גינה 3

שדרוג גינה 1

שדרוג גינה 4

שדרוג גינה 4

דקל טבעות + אדני רכבת 1

מילוי צמחייה