לקוחות נבחרים

עיריית רמת גן
שגרירות ארהב בתל אביב
מחסני תאורה
אברבנאל מרכז לבריאות הנפש

נשמח לשמוע ממך




    אנו באלעד הדברה וגינון מומחים בהדברת מזיקים ומתן שירותי גינון ,בעלי ותק , ידע נרחב  וניסיון רב. בין לקוחותנו – המגזר העיסקי והפרטי הכולל בנייני מגורים, בתים פרטיים, בתי עסק, מוסדות חינוך,בתי מלון ועוד.

    שירותינו כוללים:

    • אחזקת גינות שוטפת עבור לקוחות פרטיים וציבוריים, שדרוג גינות, תכנון והקמת גינות, עיצוב לובי, בניית מדשאות טבעיות וסנטטיות, חיפוי קרקע ע"י שילוב של טוף וחלוקי נחל , גיזום וכריתת עצים, תכנון והקמת גינות גג / מרפסות, שתילות עונתיות , התקנת מערכות השקייה, הוספת תאורת גינה .
    • הדברות לעסקי המזון, מפעלים ומבנים, הדברת מכרסמים/ פרעושים/ תיקנים / צרעות / דבורים / נמלים/ טירמיטים/ נחשים , ייעוץ מקדים, וסינטציה.

    גינון :

    גינה בצד הבית עשויה לשפר את איכות חייכם בין אם זאת גינה פרטית בעיר או בישוב , התהליך של הקמת ותחזוקת גינה הוא תהליך ארוך ולעיתים מייגע, אנו נדע איך להפוך גן שומם לבוסתן יפה ועשיר תוך שילוב של כל הפרמטרים הדרושים ובאמצעות צוות מקצועי, מסור ואדיב.

    נדע לשלב את הטרנדים החמים בשוק ולעצב לכם גינה חדשנית שמתאימה לקו האישי שלכם ומביאה אותכם לידי ביטוי, באמצעות הידע הנחוץ ובמיומנות גבוהה שנרכשו במאות פרוייקטים שונים ומגוונים בכל ענפי הגינון מהוספת מספר אלמנטים בודדים לגינה ועד לתהליך של הקמת גינה מהשלב הראשון .

    מטרתינו היא ליצור עבורכם גינה יפה ורעננה שתענה על כל הצרכים שלכם, תוך תיכנון נכון פונקציונאלי והסטתי, בעזרת צוות מנוסה ומקצועי בעל ידע רב והשראה אין סופית, נוכל להגשים לך את החלום.

    הדברה:

    אנו משתמשים בחומרי הדברה מורשים על פי חוק, בהתאם להנחיות של המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות ועומדת בתקני ההדברה המחמירים ביותר.

    אנו מומחים להדברה בשיטות שונות המותאמות לצרכי הלקוח, תוך כדי שמירה על סביבה ירוקה ובריאה.

    בין לקוחתינו: לקוחות פרטים, חברות גדולות, גנים ציבוריים, משרדים, אדרכלי נוף ועוד.

    נשמח לעמוד לשירותכם ולהפוך אותכם ללקוחות מרוצים תוך זמן קצר.

    התקשרו עוד היום לקבלת ייעוץ חינם וללא שום התחייבות.

     

    sviva